Vores services

så du kun skal fokusere på de store linjer
samme gode service

Hoved-, total- og fagentreprenør

Siden grundlæggelsen i 1811 har vi udviklet os til en full-service bygge-entreprenør, hvor vi udfører hoved- og totalentrepriser med egne VVS/blikkenslagere og tømrer/snedkere. Er der fag, som vi ikke selv har i huset, har vi en række dygtige samarbejdspartnere. Dermed er kunderne altid sikret den optimale løsning.

Det vigtigste for os er naturligvis, at alle vores kunder får den samme gode service. Og vi altid lever op til vores høje krav om godt håndværk. Det gælder uanset, om du tilkalder os for at udføre lidt småreparationer, større renoveringsopgaver eller om- og tilbygninger. Er der tale om større opgaver, så snakker vi altid først dit projekt igennem og afstemmer forventningerne inden igangsætning. Som kunde har du én kontaktperson, uanset om det eksempelvis drejer sig som VVS-arbejde eller tømrerarbejde.

Kontakt for at høre mere
Vi løser alle opgaver

Service og vedligehold

Lauritz Hannibal tilbyder planlagt service og vedligehold indenfor alle håndværksmæssige fag. Lauritz Hannibal har egenproduktion indenfor vvs- og tømrerfagene og løser øvrige opgaver sammen med gode samarbejdspartnere.

Kontakt os for at høre mere
reparation af akutte skader

24-timers VVS-service

I tillæg til planlagt vedligehold så tilbyder vores VVS-afdeling også 24-timers service til reparation af akutte skader. Springer vandrøret eller radiatoren så kontakter du os blot på vores akut nummer, så rykker vi øjeblikkeligt ud.

Kontakt os for at høre mere
Skræddersyet Driftsmanual

Serviceabonnement

Planlagt vedligeholdelse er vigtig, fordi det er billigere at vedligeholde end at forny, og risikoen for bygningsskader nedsættes i en godt vedligeholdt og veldrevet ejendom. Der laves en systematisk drifts- og vedligeholdelsesplan for ejendommen, hvori der fastlægges en regelmæssig overvågning af de forskellige bygningsdele i en fastlagt periode. Forsikringsdækninger vil kunne opretholdes og udgifterne til forsikring vil kunne holdes nede.

En rigtig prioritering af vedligeholdelsesarbejder giver et bedre overblik over ejendommens samlede økonomi og generelle tilstand. Ved planlagt vedligeholdelse kan man forebygge driftsstop, der er dyre for virksomheden. I tilfælde af akutte skader sker al henvendelse til vores serviceafdeling. Fuldt udstyrede servicevogne til de fleste og mest almindelige opgaver, således at køretid til grossisten minimeres.

I forbindelse med opstart af et serviceabonnement vil ejendommen blive registreret og tilstandsvurderet af Lauritz Hannibal og driftsrutinerne i forbindelse med den aktuelle ejendom lægges ind i en driftsmanual. Driftsmanualen skræddersys til den enkelte ejendom og indeholder alle relevante oplysninger.

Kontakt os for at høre mere